HARMONOGRAM SPOTKAŃ:
-
01.08 (czwartek 17:30 - 19:00)
-
05.08 (poniedziałek 17:30 - 19:00)
-
08.08 (czwartek 17:30 - 19:00)
-
12.08 (poniedziałek 17:30 - 19:00)
-
14.08 (środa 17:30 - 19:00)
-
19.08 (poniedziałek 17:30 - 19:00)
-
22.08 (czwartek 17:30 - 19:00)
-
26.08 (poniedziałek 17:30 - 19:00)
-
29.08 (czwartek 17:30 - 19:00)
Zajęcia odbywają się w sierpniu w każdy poniedziałek i czwartek w godz. 17:30-19:00.
Kurs tworzenia gier – program kursu
Jeśli marzysz o stworzeniu swojej własnej gry, jesteś we właściwym miejscu. Odkryj fascynujący świat tworzenia gier z naszą ofertą kursów programowania dla młodych pasjonatów gier w wieku od 11 do 16 lat! Nauka tworzenia gier nie tylko dostarcza niezapomnianych chwil rozrywki, ale również rozwija umiejętności logicznego myślenia, kreatywności i współpracy.
1. Podstawy Godot Engine
Poznaj interfejs i narzędzia Godot Engine.
2. Podstawy GDScript
Zdobądź solidne podstawy programowania w języku GDScript.
5. Techniki programowania
Opanuj bardziej zaawansowane aspekty GDScript.
6. Grafika i dźwięk w grach
Integracja multimediów do Twoich projektów.
3. Tworzenie pierwszej gry
Krok po kroku prowadzenie przez proces projektowania i implementacji prostej gry.
4. Postacie w grach
Ucz się tworzyć postacie, obszar gry, animacje i wiele więcej.
Godot Engine
Dlaczego Godot?
Godot Engine to otwarte oprogramowanie (bezpłatne, z pełnym dostęp do kodu źródłowego). Kurs tworzenia gier to świetna opcja zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych twórców. Rozwijaj kreatywność, logiczne myślenie oraz umiejętności programowania poprzez poprzez eksperymentowanie.
Co nas wyróżnia?
Kadra i indywidualne podejście
Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy, pasojnaci gier i programowania.
Małe grupy
Zajęcia odbywają się w małych 8-12 osobowych grupach.
Certyfikat
Uczniowie otrzymują certyfikat ukończenia kursu.
Materiały
Do nauki wykorzystujemy autorskie materiały.
Stały kontakt
Uczniowie mają stały kontakt z trenerami na platformie Slack.
Odrabianie zajęć
Dostęp do nagrań zajęć lub dodatkowych materiałów.